wtorek, 22 maja 2018

Samochody zastępcze

Samochód osobowy z OC sprawcy
W obecnych czasach uznaje się, że samochód osobowy jest priorytetowym narzędziem funkcjonowania w każdym gospodarstwie domowym. Jeżeli już zatem jesteście ofiarą w wypadku samochodowym, to macie prawa domagać się darmowego samochodu zastępczego z OC sprawcy. Obecnie nie musicie wręcz specjalnie udowadniać potrzeby posiadania auta zastępczego.



Jeżeli uszkodzony samochód osobowy był jedynym pojazdem mechanicznym w waszym gospodarstwie domowym, to na czas jego naprawy przysługuje wam auto z OC sprawcy Mińsk Mazowiecki. Warto więc skorzystać z takiej sposobności, gdyż posiadacie do niej pełne prawo. Koszty powiązane z wynajęciem przez was zastępczego samochodu osobowego zostaną pokryte przez ubezpieczyciela sprawcy wypadku samochodowego lub kolizji na drodze. Zastępcze auto przysługuje wam tylko na czas naprawy waszego samochody i będziecie musieli je zwrócić tego samego dnia, w którym odbierzecie swój samochód osobowy z warsztatu.

Auto zastępcze Wyszków powinno około odpowiadać standardom waszego samochodu osobowego. Nie powinno być zatem gorsze, ani lepsze od waszego samochody. W praktyce bywa z tym na nieszczęście różnie, w szczególności gdy posiadaliście bardzo drogi samochód osobowy. Samochody zastępcze pochodzą ze średniej półki cenowej, zatem nie są to samochody osobowe o wartość stu tysięcy pln lub więcej. Perfekcyjnie nadają się do wykonywania swoich priorytetowych zadań, czyli do swobodnego poruszania się po mieście. Oczywiście będziecie posiadali sposobność wybrania idealnego dla was zastępczego samochodu osobowego spośród zaprezentowanych modeli. 

Zobacz także: auto z oc wyszków.

7 komentarzy:

  1. Akurat nie miałem jeszcze okazji korzystać z samochodu zastępczego. W sumie teraz nie mam auta gdyż moje zostało sprzedane. Fajnie, że firma https://autokupiec.pl/ skupiłam mój samochód za dobrą kwotę i jestem zadowolony z faktu, że mogłem to zrobić przez internet włącznie ze wstępną wyceną.

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że tu bardzo dużo zależy od tego jakie ubezpieczenie na nasz samochód posiadamy. Ja mam u siebie polisę ubezpieczeniową na auto od https://cuk.pl/ubezpieczenia/samochod i jestem zdania, że jest to bardzo dobry pomysł wybierając takie opcje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę świetnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak najbardziej bardzo wiele zależy od tego jaką polisę ubezpieczeniową mamy i czy obejmuje ona auto zastępcze. Jak dla mnie również ważnym jest to, aby posiadać dobre ubezpieczenie. W sumie jak napisano w https://kioskpolis.pl/ile-kosztuje-ubezpieczenie-taksowki/ to już chociaż wiem ile kosztuje ubezpieczenie taksówki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak najbardziej takie auta często w swoich ofertach mają ubezpieczalnie. Jednak ja najbardziej jestem zadowolona z tego, że jak skorzystałam z pomocy drogowej https://pomocdrogowa.i-koszalin.pl/ to sprawnie i szybko udało się moje zepsute auto przetransportować na miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasami faktycznie zdarzają się sytuacje, że dostajemy auto zastępcze i dla mnie również istotnym jest aby wiedzieć po kogo dzwonić w momencie awarii. Wiem, że za każdym razem mogę liczyć na skuteczną pomoc drogową https://www.pomocdrogowa.w.poznaniu.pl/ dla której nie ma rzeczy niemożliwych.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pracując nad projektem modernizacji infrastruktury drogowej w moim mieście, potrzebowałem niezawodnego dostawcy znaków drogowych. Wybrałem https://drogmal.pl/ i byłem pod wrażeniem ich szerokiego asortymentu i jakości produktów. Znaki, które dostarczyli, są wykonane z trwałych materiałów i mają wyraźne, czytelne nadruki, co jest kluczowe dla bezpieczeństwa na drogach. Ich obsługa klienta była pomocna i efektywna, co znacznie ułatwiło cały proces. Zdecydowanie polecam tę firmę jako godnego zaufania producenta znaków drogowych.

    OdpowiedzUsuń