czwartek, 13 września 2018

Dobre logo

Idealne logo
Logo jest znakiem graficznym, który reprezentuje firmę i prezentuje ją szerokiemu gronu odbiorców. Projektowanie logo firmy mogłoby się wydawać takim łatwym misją, bo wystarczy wymyślić jakiś znaczek albo wręcz zainspirować się w znaczkiem posiadanym przez inne firmy już bez najmniejszego problemu możemy sobie dysponować własnym logo.
Prawda wygląda nieco całkiem inaczej, dlatego że znaków logo w znaczącej liczbie sytuacji nie tworzy się łatwo, bo praca nad nimi zajmuje w rzeczywistości długie godziny.



Dopracowanie wszystkiego, zobowiązanie spójnej koncepcji realizacji, zaznajomienie się z wszystkimi wytycznymi tak dalej wymaga naprawdę wiedzy i sporo samozaparcia. Logo nie może być przypadkowe. Nie może być to coś, co powstało na bardzo szybko i nie jest zbyt dopracowany.

Dopracowanie jest tutaj najważniejszą kwestią, jaką musimy wziąć pod uwagę. Brak dopracowania logotypu mógłby mieć bardzo negatywne konsekwencje. Głównie wyglądałoby to bardzo nieprofesjonalnie, a projekty logo same w sobie mają być wyjątkowo profesjonalne, bo takie jest ich zadanie. Mają sprawdzać się w każdych warunkach, bez względu na to, czy logo będzie wyłącznie drukowane, czy może będzie też wytłaczane lub wyszywane haftem na odzieży. W każdym przypadku powinna być możliwość zrobienia tego w sposób bezproblemowy i taki, żeby ostateczny rezultat w rzeczywistości był dobry. Bardzo dobre logo firmowe jest przede wszystkim takim logo, które jest czytelne. Nie ma w nim niedużych elementów wymagających szczegółowego przyjrzenia się. Jest to logo, które wystarczy raz ujrzeć, a w przyszłości można zapamiętać i naszkicować z pamięci. Gdy ma wiele elementów, to coś takiego po prostu nie jest możliwe. Logotypy im prostsze, tym lepsze i bardziej zapadające w pamięć. Trudne nie nadają się dla dużych firm. Im bardziej skomplikowane, tym trudniejsze w odbiorze, a to nie dobrze dla firmy.

Warto zobaczyć: kliknij tu

0 komentarze:

Prześlij komentarz