niedziela, 23 września 2018

Projektowanie ulotek

Jakie ulotki wybrać
W projektowaniu ulotek bardzo istotne jest, by zachować złoty środek między tym, że podejdziemy do sprawy kreatywnie, a tym, by nasza ulotka była wciąż elegancka i stylowa. Takie wyważenie formy między kreatywnością a standardowym podejściem jest fantastycznie ważne w szczególności w przypadku firm, które mają za sobą wiele lat działania i ich identyfikacja wizualna jest dosyć sztywna. Wielu z nas jest tak przyzwyczajony do ulotek, że wcale nie zwracamy na nie sugestie, jedynie w tej samej chwili wyrzucamy je do kosza, stąd też dla specjalistów od promocji powinno być bardzo istotne to, żeby ich ulotki A5 przyciągały uwagę i by nie stały się jednymi z wielu, jakie prezentuje się potencjalnym klientom.



To jest skomplikowane, bo ulotka firmowa w znaczącej liczbie sytuacji stanowi ogromne wyzwanie i to dla każdego, ktoś jest taką ulotką styka. Żeby zaplanować dobrą ulotkę, trzeba wiedzieć, jakie są elementy, które muszą się w nich wyszukać i czego nie warto pisać. Głównie należy mówić na tej ulotce językiem korzyści, więc podać takie elementy, które będą stanowiły wartość dla osoby, która zobaczę tę ulotkę. Musi tam być głównie wyszczególnienie tego, jak ta osoba skorzysta na tym, że zainteresuje się z działalnością firmy. Dla większości firm stosuje się zwykłe ulotki A5, niemniej jednak nierzadko zastosowanie ma ulotka harmonijka, w szczególności wtedy, gdy oferta firmy jest dosyć rozbudowana i chcemy na tej ulotce przedstawić wszystko, co mamy do zaoferowania klientom.

Koszt takich ulotek jest nieco wyższy i w ogromnej liczbie przypadków jest także tak, że takie ulotki po prostu produkuje się dłużej, niemniej jednak są one na tyle szczegółowe, że świetnie prezentują propozycję firmy, a tym samym poprawiają przemianę. Po wypuszczeniu takich ulotek sprzedaż jest zdecydowanie większa niż w momencie, gdy takich ulotek nie stosujemy. Każdy przedsiębiorca powinien o czymś takim wiedzieć.

Zobacz: polecam zerknąć na informacje o tworzeniu ulotek

0 komentarze:

Prześlij komentarz